Poznaj dietę

antyzachciankową

Schudnij na luzie i bez spiny 

30-DNIOWY KURS ON-LINE

Jedz tak, aby zmniejszyć ochotę na słodycze i wyeliminować objadanie się śmieciowym jedzeniem

Schudnij bez liczenia kalorii i poczucia straty

JEDYNA EDYCJA W TYM ROKU

SPRZEDAŻ ZAKOŃCZONA

ZAPRASZAM W PRZYSZŁYM ROKU 🙂

Możesz zapisać się na listę oczekujących

.

Dieta antyzachciankowa

Uwolnij się od natrętnych myśli o jedzeniu i wiecznej ochoty na „coś dobrego”

Poczuj wolność i radość, gdy jedzenie odejdzie na dalszy plan, a Ty wyglądasz i czujesz się pięknie!

Zyskaj czas i  energię na to, co dla Ciebie najważniejsze!

CENA NA START: 299 zł

Sprawdź, co zyskasz zapisując się na listę oczekujących!

Tylko osoby z listy oczekujących otrzymają kod zniżkowy i bonusy w cenie kursu! 

Możesz dołączyć jeszcze przez:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Bonus - Tygodniowy jadłospis antyzachciankowy

Spis posiłków wraz z przepisami i listą zakupów

Do natychmiastowego wdrożenia lub modyfikacji

Wartość: 200 zł

u

Znasz zasady zdrowego odżywiania, ale

często ulegasz ochocie na „coś dobrego” mówiąc sobie, że to już ostatni raz? 

u

Odżywiasz się w miarę zdrowo, ale...

i tak ciągle myślisz o słodyczach?

u

Nie raz udało Ci się schudnąć, ale...

później kilogramy wracają i jesteś tym zwyczajnie zmęczona? 

Cześć!  Mam na imię Justyna

Jestem dietetyczką ze specjalizacją psychodietetyka. Pomagam kobietom stać się spoko babkami bez stania przy garach. Zamiast komplikować wolę upraszczać, byś zyskała sylwetkę i samopoczucie o jakich skrycie marzysz od dawna bez spiny i na luzie.

 

Dołącz do kursu, żeby przekonać się, że odchudzanie może być przyjemniejsze niż myślisz, nawet jeśli do tej pory zawsze kojarzyłaś ten czas z wyrzeczeniami!

Na początku pomyślałam „co za absurd!”, ale gdy spróbowałam nie mogłam nadziwić się, jak szybko zachcianki zniknęły!!”.  

Jak pozbyć się zachcianek?

Szybki i kompleksowy kurs, w którym poznasz zasady diety antyzachciankowej
Kurs on-line Dieta Antyzachciankowa – schudnij na luzie i bez spiny
Wsparcie// Mentoring // Wiedza i pełen luz 😉
Dowiedz się, jak zrobić to łatwiej, szybciej i przyjemniej! Zajmij się tym, co w Twoim życiu naprawdę ważne, zamiast odliczać minuty do kolejnego posiłku. Poczuj się znowu atrakcyjnie i kobieco. 

Co tutaj znajdziesz?

Podczas trwania kursu pokażę Ci krok po kroku:

  • jak zmniejszyć liczbę zachcianek
  • jak schudnąć bez ciągłego stania przy garach i poczucia frustracji, że musisz ze wszystkiego rezygnować
  • jak zaplanować satysfakcjonujące posiłki, dzięki którym będziesz czuła się lekka i pełna energii
  • jak pozbyć się obsesyjnych myśli o jedzeniu i wiecznej ochoty na „coś dobrego”
  • co zrobić, żeby to nie było tylko chwilowa zmiana, ale proces, który sprawi, że poczujesz się pełna mocy

3 proste kroki!

Przez pierwsze trzy tygodnie, co tydzień dostajesz wspierającą pigułkę wiedzy:
  •  nagranie audio + transkrypcja
  • cztery sesje wspierająco-mentorignowe 
  • Autorskie narzędzia wspierające Twoje zmianę
  • Materiały do druku
  • Proste Zadania, które motywują do zmiany
  • Dostęp przez rok do wszystkich materiałów na platformie (wszystko możesz pobrać na swój komputer, żeby mieć je na zawsze) 

    Kurs on-line „Dieta Antyzachciankowa – schudnij na luzie i bez spiny” to program internetowy.

    To znaczy, że możesz korzystać z niego z każdego miejsca na ziemi, byle miałabyś dostęp do internetu. Wszystkie materiały znajdują się na dedykowanej platformie. Możesz je w łatwy sposób pobrać na swój komputer.

    BONUS: sesje wspierająco-mentoringowe, na których możesz zdać mi dowolne pytanie

    Zrób to inaczej niż zawsze!

    Pozwól sobie poczuć się świetnie bez ciągłego stania przy garach.

    Dieta Antyzachciankowa to kompleksowy i skuteczny kurs on-line, w którym kroku po kroku pokazuję, jak zaplanować dietę ograniczającą zachcianki, dodającą siły i energii.

    Każdy tydzień to dawka wiedzy, wsparcia i motywacji, abyś szybko wdrożyła moje zalecenia i zobaczyła pierwsze efekty!

    Jak uwolnić się od natarczywej ochoty na „coś dobrego”?

    Co tydzień dostajesz dostęp do kolejnego kroku, który uwalnia Cię od ochoty na śmieciowe jedzenie. Co tydzień spotykamy się też na sesji wspierająco-mentoringowej, dzięki czemu masz moje osobiste wsparcie i szybko wprowadzasz w życie to, nad czym pracujemy. 
    START KURSU: 3 lutego 2020
    w

    4 sesje grupowe

    Dostęp do sesji mentoringowej na żywo raz w tygodniu, dostęp do nagrania przez cały rok
    Sesja: piątki godz. 10
    f

    3 proste kroki do zmiany diety

    Co tydzień dostajesz dostęp do nagrania audio i jego transkrypcji, żeby zrozumieć, skąd się biorą zachcianki i jak możesz im przeciwdziałać dietą. 

    4 tygodnie wsparcia

    Przez cztery tygodnie możesz do woli kontaktować się ze mną poprzez platformę. Pomogę Ci rozwiać wątpliwości i dopasować wszystko do siebie, tak żebyś jak najszybciej mogła cieszyć się pierwszymi efektami. 

    Nie po to dzisiaj wstałaś, żeby zaczynać od jutra 💪

    Dostaniesz wskazówki, których wdrożenie samo nakręci Cię na działanie!

    Tydzień 1

    Określisz liczbę posiłków, których naprawdę potrzebujesz. Przestaniesz tracić czas na gotowanie, które działa na Twoją niekorzyść.

    BONUS: nagranie audio „Co picie wody ma wspólnego z zachciankami? Jak przekonać się do picia wody?”   

    Tydzień 2

    Zamienisz zachciankowe produkty na lepsze odpowiedniki. Wprowadzisz stopniowe zmiany do swojej diety i zobaczysz, jak świetnie się czujesz
    Bonus I: Barometr żywieniowy do monitorowania postępów, który dba o Twoją motywację
    BONUS II: Antyzachciankowe Przekąski, gdy masz ochotę „na coś dobrego”, ale nie chcesz powodować lawiny objadania się

    Tydzień 3

    Ułożysz antyzachciankowy jadłospis. Oczyścisz swój organizm z przetworzonej żywności i stopniowo stworzysz dietę, na której czujesz się i wyglądasz atrakcyjnie
    BONUS: Planer posiłków, aby planowanie było jeszcze łatwiejsze. Spis bezpiecznych produktów, gdybyś kiedykolwiek zbłądziła, będziesz wiedziała już z czego korzystać!

     

    Tydzień 4

    Testujesz i wyciągasz wnioski pod moim czujnym okiem

    Planowanie posiłków, korzystanie z antyzachciankowych produktów, wybór jedzenia, które służy Tobie – to trzon kursu. Jednak to, co w nim najcenniejsze to cotygodniowe sesje ze mną. 

    Zróbmy to razem!

    W trakcie całego kursu będziesz mogła mi zadać dowolne pytanie, zyskać wsparcie i pomoc w dostosowaniu moich wskazówek do siebie i swojego stylu życia na każdym kroku! Nie pozwolę, żebyś została sama i nie wiedziała, dokąd pójść dalej! Będę towarzyszyć Ci w trakcie całej tej zmiany! 

    r

    To nie są tylko nagrania i pdf do pobrania!

    To kompleksowy model odżywiania, z którego możesz korzystać do końca życia. Zmiany wprowadzone są stopniowo, ale już od pierwszej chwili zauważysz pozytywne efekty: więcej energii i spokoju, mniej natarczywych myśli o jedzeniu! 

      Nagrania 4 szkoleń on-line

      1. Uwolnij się od słodyczy przed okresem
      2. Dlaczego nie powinnaś jeść 5 posiłków dziennie?
      3. Planowanie posiłków dla początkujących
      4. Od planowania do świętowania 

      WARTOŚĆ: 100 zł

       

      BONUSY!!!

      Tylko zapisując się na listę oczekujących możesz kupić dostęp do kursu wraz z bonusami o wartości ponad 300 zł:

      E-book

      10 sposób na rozładowanie napięcia skuteczniejszych niż słodycze
      WARTOŚĆ: 20 zł

      Tygodniowy jadłospis antyzachciankowy

      Spis posiłków wraz z przepisami i listą zakupów.
      Do natychmiastowego wdrożenia lub modyfikacji
      WARTOŚĆ: 200 zł

      Możesz dołączyć tylko do 31 stycznia!

      Możesz zapamiętać tę datę albo zapisać się na listę oczekujących, wtedy ja przypomnę Ci o wszystkim, a Ty zgarniesz kod zniżkowy i wszystkie bonusy!

      Dzień(s)

      :

      Godzina(y)

      :

      Minut(y)

      :

      Sekund(y)

      Dieta Antyzachciankowa – schudnij na luzie i bez spiny tylko raz w roku! 

      r

      To dopiero początek!

      Kurs jest pierwszą z trzech części Programu Wsparcia Uwolnij się od słodyczy, w którym będę pokazywała, jak możesz pozbyć się zachcianek, mieć więcej energii i czuć się zdrowo i pięknie. W kolejnych kursach omawiać będziemy zmiany w myśleniu i otoczeniu. Jednak już sama zmiana odżywiania jest wystarczająca, żeby bardzo mocno ograniczyć zachcianki i chudnąć bez wysiłku. Uważam, że jest to krok stosunkowo najłatwiejszy, ale i dający największe i najszybsze efekty. 

      t

      Czy to jest dla mnie?

      Jeśli masz jakiekolwiek pytania, coś jest dla Ciebie niejasne, to napisz do mnie proszę! Nie zmarnuj swojej szansy, żeby znowu poczuć się atrakcyjnie i pełna siły, tylko dlatego, że czegoś nie jesteś pewna! Z chęcią odpowiem na wszystkie Twoje pytania! 

      Nie przegap!

      Taka szansa jest tylko raz w roku, ta cena już się nie powtórzy, a i bonusy też pewnie będą inne 😉
      Możesz znowu stać się tą super babką! Tym razem na zawsze.
      Bo sukces w odżywianiu to nie kwestia przypadku, ale trwania w konkretnym planie. Pokażę Ci, jak to zrobić na luzie i bez spiny.

      Możesz dołączyć jeszcze przez:

      Dzień(s)

      :

      Godzina(y)

      :

      Minut(y)

      :

      Sekund(y)

      Potrzebujesz zachęty do działania?

      Zobacz, co mówią kobiety, które korzystały z mojego wsparcia!

      Szukałam sposobu na zdrowsze odżywianie i zgubienie kilku kilogramów. Dzięki spotkaniom z Tobą zaczęłam gotować w domu i okazało się, że bardzo to lubię. Była to ogromna zmiana, zwłaszcza że wcześniej głównie żywiłam się jedzeniem na wynos. Zaczęłam się odżywiać bardzo różnorodnie (po wcześniejszym jedzeniu kilku potraw w kółko). Poza tym schudłam ponad 4 kg i zaczęłam się świetnie czuć. Ważniejsze niż dojście do konkretnej wagi docelowej stało się moje samopoczucie na co dzień. 

      Agnieszka

      Obawiałam się, czy to będzie skuteczne, czy nie będą to tylko zmarnowane pieniądze. Przekonała mnie Twoja wąska specjalizacja w uzależnieniu od słodyczy. Dzięki naszym spotkaniom okiełznałam nałóg słodyczy. Nauczyłam się strategii radzenia sobie w trudnych emocjonalnie sytuacjach i wobec zachcianek „na poprawę nastroju”. Poza zmierzeniem się z nałogiem słodyczowym nauczyłam się inaczej patrzeć na siebie i różne sytuacje, problemy. Mam poczucie, że tak na prawdę nabyłam ogólnej zaradności życiowej i umiejętności dążenia do wewnętrznego spokoju i pogody ducha.

      Katarzyna Lewińska

      Na początku wydawało mi się głupie roztrząsać temat mojego odżywiania, ale Twoje materiały, które dokładnie opisywały to, co miałam w głowie, przekonały mnie. Nie mam już napadów obżarstwa. Jem bardziej świadomie. Udało mi się osiągnąć znacznie więcej niż się spodziewałam. Bardzo dziękuję za poświęcony czas i pracę jaką wykonałyśmy. 

      Agata