Dieta antyzachciankowa - Justyna Markowska - dietetyk, psychodietetyk Warszawa

Poznaj dietę

antyzachciankową

Schudnij na luzie i bez spiny 

30-DNIOWY KURS ON-LINE

Jedz tak, aby zmniejszyć ochotę na słodycze i wyeliminować objadanie się śmieciowym jedzeniem

Schudnij bez liczenia kalorii i poczucia straty

JEDYNA EDYCJA W ROKU

ZAPISY ZAKOŃCZONE

ZAPRASZAM W 2022

ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH!

 

.

Dieta antyzachciankowa

Uwolnij się od natrętnych myśli o jedzeniu i wiecznej ochoty na „coś dobrego”

Poczuj wolność i radość, gdy jedzenie odejdzie na dalszy plan, a Ty wyglądasz i czujesz się pięknie!

Zyskaj czas i  energię na to, co dla Ciebie najważniejsze!

CENA NA START: 350 zł

Sprawdź, co zyskasz zapisując się na listę oczekujących!

Tylko osoby z listy oczekujących otrzymają kod zniżkowy i bonusy w cenie kursu! 

Możesz dołączyć jeszcze przez:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Bonus - Tygodniowy jadłospis antyzachciankowy

Spis posiłków wraz z przepisami i listą zakupów

Do natychmiastowego wdrożenia lub modyfikacji

Wartość: 200 zł

u

Znasz zasady zdrowego odżywiania, ale

często ulegasz ochocie na „coś dobrego” mówiąc sobie, że to już ostatni raz? 

u

Odżywiasz się w miarę zdrowo, ale...

i tak ciągle myślisz o słodyczach?

u

Nie raz udało Ci się schudnąć, ale...

później kilogramy wracają i jesteś tym zwyczajnie zmęczona? 

Cześć!  Mam na imię Justyna

Jestem dietetyczką ze specjalizacją psychodietetyka. Pomagam kobietom stać się spoko babkami bez stania przy garach. Zamiast komplikować wolę upraszczać, byś zyskała sylwetkę i samopoczucie o jakich skrycie marzysz od dawna bez spiny i na luzie.

 

Dołącz do kursu, żeby przekonać się, że odchudzanie może być przyjemniejsze niż myślisz, nawet jeśli do tej pory zawsze kojarzyłaś ten czas z wyrzeczeniami!

Na początku pomyślałam „co za absurd!”, ale gdy spróbowałam nie mogłam nadziwić się, jak szybko zachcianki zniknęły!!”.  

Jak pozbyć się zachcianek?

Szybki i kompleksowy kurs, w którym poznasz zasady diety antyzachciankowej
Kurs on-line Dieta Antyzachciankowa – schudnij na luzie i bez spiny
Wsparcie// Mentoring // Wiedza i pełen luz 😉
Dowiedz się, jak zrobić to łatwiej, szybciej i przyjemniej! Zajmij się tym, co w Twoim życiu naprawdę ważne, zamiast odliczać minuty do kolejnego posiłku. Poczuj się znowu atrakcyjnie i kobieco. 

Co tutaj znajdziesz?

Podczas trwania kursu pokażę Ci krok po kroku:

  • jak zmniejszyć liczbę zachcianek
  • jak schudnąć bez ciągłego stania przy garach i poczucia frustracji, że musisz ze wszystkiego rezygnować
  • jak zaplanować satysfakcjonujące posiłki, dzięki którym będziesz czuła się lekka i pełna energii
  • jak pozbyć się obsesyjnych myśli o jedzeniu i wiecznej ochoty na „coś dobrego”
  • co zrobić, żeby to nie była tylko chwilowa zmiana, ale proces, który sprawi, że poczujesz się pełna mocy

3 proste kroki!

Przez pierwsze trzy tygodnie, co tydzień dostajesz wspierającą pigułkę wiedzy:
  •  nagranie audio + transkrypcja
  • cztery sesje Q&A
  • Autorskie narzędzia wspierające Twoje zmianę
  • Materiały do druku
  • Proste Zadania, które motywują do zmiany
  • Dostęp przez rok do wszystkich materiałów na platformie (wszystko możesz pobrać na swój komputer, żeby mieć je na zawsze) 

    Kurs on-line „Dieta Antyzachciankowa – schudnij na luzie i bez spiny” to program internetowy.

    To znaczy, że możesz korzystać z niego z każdego miejsca na ziemi, byle byś miała dostęp do internetu. Wszystkie materiały znajdują się na dedykowanej platformie. Możesz je w łatwy sposób pobrać na swój komputer.

    BONUS: cztery sesje Q&A, na których możesz zdać mi dowolne pytanie

    Zrób to inaczej niż zawsze!

    Pozwól sobie poczuć się świetnie bez ciągłego stania przy garach.

    Dieta Antyzachciankowa to kompleksowy i skuteczny kurs on-line, w którym kroku po kroku pokazuję, jak zaplanować dietę ograniczającą zachcianki, dodającą siły i energii.

    Każdy tydzień to dawka wiedzy, wsparcia i motywacji, abyś szybko wdrożyła moje zalecenia i zobaczyła pierwsze efekty!

    Jak uwolnić się od natarczywej ochoty na „coś dobrego”?

    Co tydzień dostajesz dostęp do kolejnego kroku, który uwalnia Cię od ochoty na śmieciowe jedzenie. Co tydzień spotykamy się też na sesji Q&A dzięki czemu masz moje osobiste wsparcie i szybko wprowadzasz w życie to, nad czym pracujemy. 
    START KURSU: 29 stycznia 2021
    w

    4 sesje Q&A

    Dostęp do sesji na żywo raz w tygodniu, dostęp do nagrania przez cały rok.
    Sesja będą odbywać się w czwartki o godz. 21
    f

    3 proste kroki do zmiany diety

    Co tydzień dostajesz dostęp do nagrania audio i jego transkrypcji, żeby zrozumieć, skąd się biorą zachcianki i jak możesz im przeciwdziałać dietą. 

    4 tygodnie wsparcia

    Przez cztery tygodnie możesz do woli kontaktować się ze mną poprzez platformę. Pomogę Ci rozwiać wątpliwości i dopasować wszystko do siebie, tak żebyś jak najszybciej mogła cieszyć się pierwszymi efektami. 

    Nie po to dzisiaj wstałaś, żeby zaczynać od jutra 💪

    Dostaniesz wskazówki, których wdrożenie samo nakręci Cię na działanie!

    Tydzień 1

    Określisz liczbę posiłków, których naprawdę potrzebujesz. Przestaniesz tracić czas na gotowanie, które działa na Twoją niekorzyść.

    BONUS: nagranie audio „Co picie wody ma wspólnego z zachciankami? Jak przekonać się do picia wody?”   

    Tydzień 2

    Zamienisz zachciankowe produkty na lepsze odpowiedniki. Wprowadzisz stopniowe zmiany do swojej diety i zobaczysz, jak świetnie się czujesz
    Bonus I: Barometr żywieniowy do monitorowania postępów, który dba o Twoją motywację
    BONUS II: Antyzachciankowe Przekąski, gdy masz ochotę „na coś dobrego”, ale nie chcesz powodować lawiny objadania się

    Tydzień 3

    Ułożysz antyzachciankowy jadłospis. Oczyścisz swój organizm z przetworzonej żywności i stopniowo stworzysz dietę, na której czujesz się i wyglądasz atrakcyjnie
    BONUS: Planer posiłków, aby planowanie było jeszcze łatwiejsze. Spis bezpiecznych produktów, gdybyś kiedykolwiek zbłądziła, będziesz wiedziała już z czego korzystać!

     

    Tydzień 4

    Testujesz i wyciągasz wnioski pod moim czujnym okiem

    Planowanie posiłków, korzystanie z antyzachciankowych produktów, wybór jedzenia, które służy Tobie – to trzon kursu. Jednak to, co w nim najcenniejsze to cotygodniowe sesje ze mną. 

    Zróbmy to razem!

    W trakcie całego kursu będziesz mogła mi zadać dowolne pytanie, zyskać wsparcie i pomoc w dostosowaniu moich wskazówek do siebie i swojego stylu życia na każdym kroku! Nie pozwolę, żebyś została sama i nie wiedziała, dokąd pójść dalej! Będę towarzyszyć Ci w trakcie całej tej zmiany! 

    r

    To nie są tylko nagrania i pdf do pobrania!

    To kompleksowy model odżywiania, z którego możesz korzystać do końca życia. Zmiany wprowadzone są stopniowo, ale już od pierwszej chwili zauważysz pozytywne efekty: więcej energii i spokoju, mniej natarczywych myśli o jedzeniu! 

      Warsztaty on-line z psychologiem

      Wyjątkowe warsztaty on-line z psycholożką Agnieszką Gwiazdą. Dowiesz się, jak pokochać swoje ciało, nawet jeśli widzisz jego niedoskonałości. Poznasz techniki, które pozwolą Ci cieszyć się swoim nieidealnym życiem. Termin warsztatów zostanie ustalony z uczestniczkami kursu. 

      WARTOŚĆ: 199 zł

       

      BONUSY!!!

      Tylko zapisując się na listę oczekujących możesz kupić dostęp do kursu wraz z bonusami o wartości prawie 400 zł!!!

      A

      Motywacyjny Booster

      Co kilka dni będę wysyłać do Ciebie krótkie, motywujące filmiki. Dzięki nim będziesz ciągle pamiętała o swoim celu, naładujesz się pozytywną energią i przeskoczysz wszystkie przeszkody z gracją baletnicy!

      WARTOŚĆ: bezcenne 😉

       

      l

      Tygodniowy jadłospis antyzachciankowy

      Spis posiłków wraz z przepisami i listą zakupów.
      Do natychmiastowego wdrożenia lub modyfikacji
      WARTOŚĆ: 200 zł

      Możesz dołączyć tylko do 27 stycznia

      Możesz zapamiętać tę datę albo zapisać się na listę oczekujących, wtedy ja przypomnę Ci o wszystkim, a Ty zgarniesz kod zniżkowy i wszystkie bonusy! 🙂 

      Dzień(s)

      :

      Godzina(y)

      :

      Minut(y)

      :

      Sekund(y)

      Dieta Antyzachciankowa – schudnij na luzie i bez spiny tylko raz w roku! 

      t

      Czy to jest dla mnie?

      Jeśli masz jakiekolwiek pytania, coś jest dla Ciebie niejasne, to napisz do mnie proszę! Nie zmarnuj swojej szansy, żeby znowu poczuć się atrakcyjnie i pełna siły, tylko dlatego, że czegoś nie jesteś pewna! Z chęcią odpowiem na wszystkie Twoje pytania! 

      Nie przegap!

      Taka szansa jest tylko raz w roku, ta cena już się nie powtórzy, a i bonusy za każdym razem są inne 😉
      Możesz znowu stać się tą super babką! Tym razem na zawsze.
      Bo sukces w odżywianiu to nie kwestia przypadku, ale trwania w konkretnym planie. Pokażę Ci, jak to zrobić na luzie i bez spiny.

      Możesz dołączyć przez:

      Dzień(s)

      :

      Godzina(y)

      :

      Minut(y)

      :

      Sekund(y)

      Potrzebujesz zachęty do działania?

      Zobacz, co mówią kobiety, które brały udział w porzedniej edycji kursu!

      Bałam się, że dieta będzie zbyt skomplikowana lub czasochłonna. Tym czasem w trakcie trwania kursu schudłam 2 kg! Poza tym, jem tylko, gdy jestem głodna, nie podjadam, nie ciągnie mnie do słodkiego. Jestem dłużej syta, czuję się lżejsza. Dla mnie ważniejsze w kursie było to, że pomogłaś mi w opracowaniu diety na bazie własnego jadłospisu. Justyna, prowadzisz wykłady bardzo ciekawie, pomogłaś dopracować mi mój własny jadłospis, więc jem podobnie jak dotąd a jednak lepiej.

      Ania

      Obawiałam się, że nie dowiem się nieczego nowego… W trakcie kursu zrozumiałam, jak ważne jest układanie swojego jadłospisu. Dziekuję za ten miesiac. Dowiedziałam sie wiele na temat zachcianek. Jestem bardziej świadoma tego, co wkladam do ust i jak to na mnie wpływa. Bardzo ważny były dla mnie ciągły kontakt z Tobą, ale tez wkład i aktywność innych uczestniczek. 

      Paulina

      Ściągnęłam Twój e-book o antyzachciankowych śniadaniach i nie mogłam się nadziwić, że to działa! Z zaciekawieniem podeszłam do kursu i nie myliłam się! Co udało mi się osiągnąć? Radość pozytywnych zmian. Świadome odżywianie – jem wtedy kiedy jestem głodna, i ile potrzebuję. Jem to co lubię. Przestałam ciągle myśleć co, kiedy, ile zjem. Dobre samopoczucie, poprawę zdrowia (przestałam zażywać lek. przeciwbólowe), uwolniłam się od cukru i przekąsek, a dodatkowo na dzisiaj mam minus 6 kg przy odczuciu większej utraty wagi. Według mnie najlepsze w kursie było to, że indywidualnie dopasowałaś wszystko do uczestniczek, mimo tego, że program grupowy. Po drugie: szerokie podejście – wszystko zaczyna się w głowie, myśleniu, poznawaniu siebie. I po trzecie: bardzo dobre materiały, możliwość zadawania pytań.

      Iwona