Zaznacz stronę

Zanim zostałam Panią Psychodietetyk robiłam wiele dziwnych rzeczy, żeby odkryć swoją drogę do dobrego odżywiania. W tym odcinku opowiadam o swoim odżywianiu. 

To, co bardzo cenię sobie w życiu to wolność, dlatego jedyne zasady dotyczące odżywiania, jakie uznaję, to moje zasady. Zajęło mi trochę za nim się wyklarowały, ale wreszcie są. Wspierają mnie, dają poczucie bezpieczeństwa i pomagają w życiu codziennym. Mam nadzieję, że będą one inspirujące również dla Ciebie do budowania własnych wytycznych.

Jak planuję posiłki i inne trudne tematy 😉

W tym odcinku dzielę się też swoimi pomysłami na planowanie posiłków. Opowiadam o tym, jak często to robię i jak bardzo są mi w tym pomocne różne schematy, które wcześniej stworzyłam.

Nie pomijam też tematów, które z pewnością ciekawią wiele osób. Czy moje odżywianie jest idealne od A do Z? A może pozwalam sobie na mniejsze i większe wyjątki? Co chciałabym zmienić, poprawić w swoim jadłospisie, żeby być z niego bardziej zadowoloną? O tym wszystkim oczywiście opowiadam w podcaście.

Prezent dla Ciebie

A na koniec mam też dla Ciebie prezent. W tym odcinku (ale również w poprzednich) sporo opowiadałam o modelu diety antyzachciankowej. To sposób odżywiania, który stworzyłam z myślą o moich klientach borykających się z dużą ilością pokus. Ale taka jestem, że zanim coś polecę, chcę to przetestować na sobie. I tak samo było z dietą antyzachciankową. Dla mnie i dla wielu kobiet okazała się strzałem w dziesiątkę! Dlatego przyszykowałam dla Ciebie prezent. Możesz pobrać zupełnie za darmo przykładowy 3-dniowy jadłospis antyzachciankowy. Już te 3 dni pokażą Ci, jak wiele energii w Tobie drzemie i jak mało można myśleć o jedzeniu. Link do pobrania znajdziesz poniżej. 

    Linki do miejsc, o których wspominam w odcinku

    1.  Lepszy Wybór TV – lajwy na moim Facebooku
    2. Biolog_Kosmetolog – moja kosmetolożka Ania
    3. 3-dniowy jadłospis antyzachciankowy – tutaj możesz go pobrać 

    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaskubskrybujesz mój podcast w Twojej ulubionej aplikacji: Spotify, Apple Podcast lub Google Podcast.

    Podcastu możesz też posłuchać na blogu, wciskając przycisk poniżej.